یزدفردا: مدیر حوزه‌های علمیه کشور: ارزش‌های دینی و فرهنگی و حرمت ماه مبارک رمضان در ایام نوروز حفظ شود.

به گزارش یزدفردا: آیت الله علیرضا اعرافی در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان میبد با تبریک ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان، تور‌های گردشگری باید از سوی میراث فرهنگی، فرمانداری و نیرو‌های امنیتی ساماندهی شوند تا ارزش‌های دینی و فرهنگی در این ایام صیانت شود.

وی با اشاره به تعیین ۵ نقطه از شهرستان میبد برای راهنمایی مسافرین نوروزی افزود: حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و اداره فرهنگ وا رشاد، تبلیغات اسلامی و بسیج باید برنامه‌های فرهنگی مناسبی را در این پنج نقطه از شهرستان و همچنین در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه در این ایام برنامه ریزی کنند.

امام جمعه میبد همچنین تاکید کرد که واگذاری مدیریت نارین قلعه باید امروز از سوی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شهرداری نهایی شود.

ارائه گزارش اتاق اصناف از فعالیت‌های فروشگاه‌ها در ماه مبارک رمضان، ایجاد غرفه‌های فرهنگی با مشارکت بسیج و شهرداری، تقسیم کار برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، فضاسازی و نصب بنر با مشارکت نهادی فرهنگی و شهرداری برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان، رفع مشکلات دانشگاه فنی دختران و برنامه ریزی برای ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) از موارد مورد بحث و بررسی این نشست بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا